همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
توضیح

طرح توجیهی کار آفرینی در تولید کیک و شیرینی(صنایع غذایی)

طرح توجیهی کار آفرینی در تولید کیک و شیرینی(صنایع غذایی)
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل rar
تعداد صفحات 25
حجم فایل 44 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ب- مشخصات محل اجرای طرح :

  • استان : تهران
  • شهرستان: تهران – نارمک
  • بخش: مرکزی
  • ابعاد و مساحت محل اجرای طرح چقدر است؟

این طرح در زمینی به طول 400 متر مربع می باشد.

  • نزدیکترین شهر و فاصله آن تا محل کسب و کار چقدر است؟

نزدیک ترین شهر اشکنان و فاصله 20 کیلومتر تا محل کسب و کار

آیاامکانات تامین مواداولیه و لوازم در محل وجود دارد؟

امکان تامین مواد اولیه در محل وجود دارد .

  • آیاامکانات تامین نیروی کار ماهر در منطقه وجود دارد؟

امکان تامین نیروی کار در منطقه وجود دارد .

ترسیم کروکی زمین محل استقرار کسب و کار

 

 

 

 

 

 

 

 

بلوار پاسداران

نارمک

محل اجرای طرح

مسجدالنبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

نام محصول

ظرفیت تولید سالانه

واحد

قیمت فروش کنونی هر واحد در بازار

1

کیک و شیرینی

200

تن

000/15 ت هر کیلو

د- میزان سرمایه گذاری :        

سرمایه کل

آورده کار آفرین

آورده سهامداران

400میلیون ریال

100میلیون ریال

 

و-میزان اشتغال زایی طرح (پیش بینی ):

حداقل نیاز به کارگر ساده 5 نفرو کارگر ماه 10 نفر می باشد جمعاً 15 نفر

2- خلاصه مدیریتی یااجرایی

با احداث این کارگاه تولیدی کیک و شیرینی در پیشرفت منطقه موثر می باشد و حداقل اشتغال زایی برای 15 نفر صورت می گیرد که این نکته بسیارمهم است و امکان صادرات نیز وجود دارد (صادرات به کشورهای همسایه)و می توانیم سالیانه میزان تولید را افزایش دهیم و با گسترش این کارها می توان فرهنگ جدید به این منطقه آورد  

 

 

 

 

 

          3- تجزیه و تحلیل شغل

          الف – تجزیه و تحلیل محیطی

  • محیط كسب و كار

برای احداث این کارگاه مورد حمایت از طریق دولت خواهیم شد و با ارائه خدماتی مثل سرویس رفت و برگشت برای کارکنان و همچنین کنترل بهداشت از طریق کارکنان محیط و همچنین آگاهی از سلامت کامل کارکنان کارگاه از طریق آزمایش

  • فرهنگ (اعتقادات مذهبی ،فرهنگ مصرف ،آداب و رسوم )

کاملا در محل کسب و کار به فرهنگ آشنایی دارم و آن محل محصولات و تولیدات مارا خواهند پذیرفت و همچنین اکثریت جمعیت جوان هستند و این خود فرصت مناسبی برای راه انداختن کارگاه و فرهنگی که مانع ایجاد این کسب و کار شود و این منطقه وجود ندارد

  • اقتصاد

در راه اندازی این کارگاه تا جایی که یک مشتری با توان مالی کم هم می تواند از محصولات ما خرید کند و لذا قیمت محصولات با توان مالی مشتریان مناسب است .

  • تغییرات جمعیتی

افزایش جمعیت در راه اندازی این کارگاه بسیار مهم و تاثیر خوب و قابل ملاحظه ای در تولید این محصول خواهد داشت و با توجه به اینکه در این منطقه چند دانشگاه و دانشجویان زیادی وجود دارند مسلما در خرید این محصولات بی تاثیر نخواهد بود

 

ب- تجزیه و تحلیل بازار

  • ساختار بازار

نوع بازار رقابتی می باشد

  • بررسی رقبا

در این منطقه رقبای زیادی وجود ندارد ( حداکثر 2 رقیب ) ولی می توان با شیوه تکنولوژی جدید و برتر کیفیت کالا را بالا برد و همچنین بازاریابی مناسب را داشت تا مشتریان با محصولات ما آشنایی بیشتری داشته باشند . رقبابرتری خاص آنان فقط به تجربه کاری آنان می توان نظر داشت که این برتری را می توان با به کاربردن افراد مجرب و کارشناس خنثی کرد ، و کاستی های رقبا بیشتر در نوع بسته بندی و ماندگاری طولانی مدت کالاها می باشند که تا به حال به شکل قدیمی بوده و می توان با به کار بردن شیوه های نوین بسته بندی و همچنین ماندگارتر کردن کالاها رقیب را از رده خارج کرد . در مورد قیمت گذاری از طریق اداره بازرگانی و اصناف صورت می گیرد و با توجه به سنوات فیمت گندم تعیین می شود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در تاريخ 08/ژانویه/2018 بدون دیدگاه برچسب ها : ،،

نوشته شده توسط baharan

وبسایت

دیدگاه خود را بیان کنید


حق نشر © انتشار نوشته هاي اين وبگاه در سايت ها و نشريات تنها با ذکر نام و درج لينک مجاز است.
اجرا شده توسطهمسپار